“Hej lilla flicka, kostar den här saken mer än vad du gör i livet och alla som någonsin har vunnit ett lopp som detta har slitit något gjort av samma designer. Så där …” Katie puffar ut sin läpp och sticker ut tungan vid Jen.

“Fine, bara klandra inte mig när du förlorar loppet till några magra brons halv naken brud.” Jen ler och skakar hennes bröst på Katie för att retas med henne. “Jag slår vad om att du inte har modet att ta bort den skamfläck för en topp och tävla med dina bröst hänger ut som mig.” Jen fortsätter hennes erotiska skärm på Katie.

“Jag vill inte sänka mig till den nivån.” Katie säger att Jen som tävlingen officiellt kommer ut ur tältet och börjar mot banan.

“Det är därför du inte kommer att vinna.” Jen vänder och vinkar in i kameran som knäpper en bild av henne.

Tävlingen tjänsteman går fram till startlinjen med en ljus rutig flagga. Löparna komma i läge med Jen i ledningen i mitten. Hon blir så nära det röda bandet som går över vägen när hon vågar, hennes perfekt spetsiga bröstvårtor nästan röra vid den. Jen ser över på Katie en gång och ler veta att trots att hon är omedveten om det hon redan har förlorat. Katie försöker ignorera henne men Jen kan berätta frustrationen kokar inuti henne. Hon kommer inte att bli slagen av vad hon anser vara en pigg liten slampa. Tävlingen tjänsteman får sin guldtackan ut.

“Runners, gör dig redo!” Han rörelserna för dem att knäböja och sprida sina ben under utarbetande.

“Få på ditt märke!” Tävlingen officiella skriker åt åkare. Jen sprider hennes ben isär så långt de kommer att gå i fronten och på baksidan av henne med ett knä nästan röra mellan hennes hängande bröst.

“Get set.” Han höjer flaggan.

“GO!” Tävlings officiella flaggar som dussintals kroppar rusar snabbt framåt och mot bandet. Jen lyfter som en raket, hennes små kurviga bröst pekar ut som projektiler mot bandet när de rusar fram och skära igenom den med ett högt kick. Kamerorna blinkar omkring henne som Jen spricker igenom bandet med ett högt skrik. Hon kan inte säga om det är ett rop av glädje eller smärta som hon känner bandet slag mot hennes ömma bröstvårtor. Jen känns nästan lust att täcka hennes bröst beskydd att hålla henne nu bultande extremiteter säker, men hon vet att det kan förlora henne loppet och så hon skjuter den från hennes hjärna när hon rusar framåt. Hennes långa smidiga ben röra sig som de aldrig förr. Jen ser snabbt bakom henne och upptäcker att Katie har slösat bort någon tid på att täcka avståndet mellan dem och är i verklig fara att ta igen och passerar Jen. Hon vänder snabbt på huvudet och fokuserar hennes sinne på loppet med en sak i åtanke. Vispa Katie! Vispa Katie!

Loppet går på som de två flickorna Jen och Katie snabbt dra före konkurrenterna. Till skillnad från dem flesta andra inte är kryddat löpare och de kör snabbt ut i sanden och hamna på efterkälken lämnar loppet i händerna på de två titanerna.

Den ljusa solen slår ner på tjejerna. De håller upp sin takt med Jen långt före Katie men hon försöker fånga upp och stänga avståndet. Jen kan känna svetten häll ner i pannan och längs halsen när den färdas ner till hennes bröst och över hennes bröst på sin väg ner till magen. Jen fnissar lite när den vidrör hennes bröstvårtor kittla dem något. När de vänder ett hörn och ange ett parkområde Jen kan se en vattenkylare där framme. Hon tycker det är dags att stanna upp och ta en drink.

Jen stannar vid vattenkylare i rask takt, hennes fasta garvade bröst vinglar lite när hon rör sig. Jen får syn på den kanna vatten, munnen vattning Jen häller sig en kopp vatten och dricker det. Sen får hon en galen idé. Hon häller sig en kopp vatten och denna gång spiller vatten på hennes kropp. Vattnet skvätter upp sina bara bröst och håller fast vid dem som en andra hud gör dem glittra i middags solljus. Jen sträcker sig tillbaka bakom henne att räta ut håret som ger någon annan som kan hända med en ordentlig titt på hennes våta bröst.

Jens motståndare Katie kommer in i det ögonblicket och går över för att få ett glas vatten när hon ser över och märker Jen stod där med vatten över hennes bröst och droppar vatten bokstavligen faller från hennes bröst.

“Wow, det är verkligen en brännhet idag va?” Katie ser över på Jens nakna överkropp.

“Ja, visst är det!” Jen försöker le väl medvetna om vad Katie är upp till.

“Jag antar att du behövde en drink. Från det ser ut skulle jag säga brösten behövs en också.” Katie pekar på vattnet sipprar ner Jen små runda bröst och över hennes nu mycket perky bröstvårtor.

“Även utan en topp om jag känner att jag brinner upp.” Jen når upp och torkar svetten från pannan ger Katie ännu en titt på Jens smal kropp med henne fortfarande torkning bröst rör sig aldrig så lite som Jen vågor armarna.

“Tja du bättre att inte bränna upp ännu liten flicka om du planerar att slå mig.” Katie ler när hon snabbt tuffar ner en annan kopp vatten.

“Um, jag antar att vi borde komma tillbaka till tävlingen.” Jen vänder ryggen till Katie och börjar gå tillbaka på banan.

“* Suck *, ja säkert. Jag ska slå dig ändå!” Katie stirrar på Jen nakna rygg och breda axlar när hon tänker på hur pinsamt det är att ha en slampig liten flicka här med någon topp på racing med henne. Det är som hon värre mardröm.

Jen och Katie fortsätter tillbaka ut på banan. Jen skyndar framför Katie att behålla sin ledning i loppet. Hon börjar springa fortare eftersom hennes bröst vingla något framför henne. De fortsätter ner längs vägen mot stranden.

Jen kan se piren bort i fjärran. Hon minns stranden från det att hon och Crystal kom hit första gången hon gick topless. Jen önskar att hon kunde gå för ett snabbt dopp i havet, men vet att hon skulle säkerligen förlora loppet om hon gjorde det och Jen är inte en förlorare. Hon älskar det att detta är ett ögonblick under tävlingen att hennes klädsel är verkligen lämpligt. Jen vet att hon snart kommer att vara tillbaka i stan och bland alla människor igen med bara sina små shorts och hennes löparskor på. Hon hoppas bara att loppet kommer att vara över snabbt och hon kan hitta Crystal så hon kan klä på.

Som Jen kör hon märker att himlen har börjat fylla med moln. Det verkar lite ovanligt för henne, eftersom större delen av dagen har varit soligt. Molnen rör sig över himlen för att täcka solen. Jen känner en lätt bris slag över hennes kropp. Hon huttrar lite och känner hennes bröstvårtor hårdnar.

“Fan, nu det börjar bli kallt och jag är halvnaken. Jag antar att jag bättre hålla igång eller jag kommer att frysa min magra rumpa off.” Jen tittar ner och ser hennes bröstvårtor blir svårare när hon börjar känna kylan från vinden blåser över hennes bröst.

“Jag trodde aldrig att jag skulle behöva köra i det här klädd som jag är!” Jen försöker springa snabbare att värma hennes nakna överkropp upp. Hon lägger märke till henne brukar garvade kropp vända avgjort blek. Jen rör vid hennes bröst och känner gåshud över hela hennes hud.

Jen ser ut bakom henne och kan se Katie långt bak i hennes rosa spår klädsel vinner på henne. Hon känns lite avundsjuk att Katie är täckt från topp till tå, och här är hon bara bära något som täcker hennes höfter och fötter. Jen vet att hon till och med minimal kläder på är fortfarande den bästa löparen här och kan lätt slå Katie om hon bara håller sitt sinne inriktat på loppet och inte låta sig distraheras av tankar av hennes nakenhet.

När de nära staden Jen börjar känna regndroppar falla på hennes hud. De känns kalla och isiga vid beröring. Jen stannar i hennes spår som regnet övergår i ett skyfall. Det kalla regnet öser över Jen nakna överkropp.

“Oh shit, jag kan inte springa så här!” Jen sveper sina armar runt hennes kropp för att försöka hålla sig torr utan framgång. Hon ser bakom och ser Katie kommer. Jen vill inte förlora henne men hon känns så kallt och henne medan kroppen frossa. Hon försöker skydda hennes känsliga bröst och bröstvårtor från iskalla droppar. Jen kan höra Katie skriker när hon kommer närmare och upptäcker Jen bara står där.

“Hallå! Vad är det liten flicka? Kan inte hantera att bli blöt?” Katie skyndar att påskynda när hon ser sin chans att slå Jen.

“Fan, jag kan inte låta henne komma före mig. Jag kommer aldrig ikapp. Enda sättet att hålla värmen är att hålla sig i rörelse.” Jen droppar hennes armar och låter det kalla regnet splatter över hennes bröst och slog henne redan stenhårda bröstvårtor. Hon börjar genast att springa i rask takt för att få lite avstånd från Katie.

Jen kan se mitt i stan kommer upp och hon vet att det snart kommer att vara över om hon bara kan komma dit och vinna loppet. Tyvärr för henne att: alla människorna där kommer att se henne naken och hjälplös, men det spelar ingen roll för henne så mycket som att förlora till Katie skulle. Hon bryter sig in i en hård sprint till mållinjen.

När hon närmar sig mållinjen Jen känner förbränningen i knäna eftersom exponering för väder och vind och hennes ansträngningar för att slå Katie ikapp henne. Jen saktar nästan upp och faller ihop på marken, men vet att hon måste göra det till slutet. Jen börjar köra vansinnigt upp huvudgatan och ser den ljusa röda bandet i slutet nära stadshuset. Jen små bröst studsa som de aldrig förr. Jen ser över åt sidan och ser Crystal jublar och skriker till henne. Hon vet att det handlar om mer än bara hennes vinna loppet. Jen vågor på Crystal och ler. Hon lägger märke till hennes tröja är inte till någonstans. Runt omkring henne kamerorna blinkar som publiken jublar hennes tillvägagångssätt.

Titta bakom henne en sista gång hon ser Katie kommer runt hörnet och kommer upp på gatan bakom henne. Om Jen har för avsikt att vinna loppet att hon måste göra det nu. Med hennes hjärta slå vansinnigt i bröstet som vill brista ut mellan hennes två fasta bröst. Jen går som hon aldrig har innan som mållinjen vävstolar framför henne och Katie är bara ett par meter bakom henne.

Jen går racing över mållinjen bland ett hav av kamerablixtar. Hennes blöta bröst rippning genom tejpen på mållinjen när hon skyndar över och förklaras som vinnare. Hon höjer armarna och skriker i spänning på att vara vinnaren och ger kameror massor av möjligheter att få en full frontal bild av hennes våta topless kropp. Nu när tävlingen är över Jen sveper snabbt armarna om sig själv som täcker hennes bröst för första gången sedan början av loppet. Hon ser tillbaka som Katie springer över mållinjen för en god tvåa. Jen ger en suck av lättnad över att ha slagit henne. Hon står bara där i några minuter för att fånga hennes andedräkt. När hon har gjort Jen skyndar och springer över till Crystal frossa när hon går, droppande vatten överallt. Crystal ser Jen kommer med armarna lindade runt sig själv och dränkts på benet, bokstavligt talat. Hon går upp till hennes halvnakna vän och sveper armarna om henne för att värma upp henne.

“Grattis tjejen, du vann tävlingen!” Crystal berättar Jen som hon kör sina händer över hennes hala rygg.

“Tack!” Jen stammar som hon huttrar som galen av kylan. Crystal fortsätter att gnugga Jen rygg. Hon älskar känslan av Jens slät våt hud och njuter av känslan av alla gåshud överallt på henne.

“Fan! Det är kallt här ute. Jag kan inte vänta med att komma in. Var är min tröja?” Jen ser sig omkring Crystal, men verkar inte kunna hitta sin topp någonstans.

“Tja oroa dig inte vi kommer att gå in snart och du kan värma upp.” Crystal berättar Jen inte ens svara på hennes “andra” fråga.

“Skit! Dess kallt ute Crystal Jag behöver verkligen min skjorta. Var är det?” Jen släpper Crystal som hon fortsätter att titta runt, men kan inte hitta det någonstans. Jen blir snabbt desperat.

“Um, ja om det …. jag gav den till en av de andra åskådarna som en souvenir.” Crystal pekar mot en annan tjej som Jen meddelanden bär en bekant ser plagg.

“Du gjorde VAD?” Jen hoppar tillbaka från Crystal, chockade med rädsla.

“Tja hennes tröja var blöt och hon behövde något att ha. Förutom att du inte vill ses bära tävlingens kläder iallafall.” Crystal rycker på axlarna och ler veta att hennes vän kommer att vara fast topless igen.

“Fan också Crystal, nu jag inte har en jävla toppen att bära! Vad ska jag göra? Jag kan inte gå runt så här resten av dagen, speciellt inte när det regnar så här här ute!” Jen står där och huttrar i regnet när hon håller sina armar korsade framför henne. Hon ser sig omkring rädd att folk kommer att börja märka henne och stirra på hennes nakna bröst.

“Jag är mitt i stan, är tävlingen över och jag har inget att ha på sig. Folk kommer att tro att jag är galen!” Jen ser ner på henne mycket olämplig klädsel med tanke på vädret.

“Så vad är problemet? Alla andra har på sig sin tävlingsdräkt och hela din berömmelse kördes topless så det är bara naturligt.” Crystal ler Jen; hon vet hennes vän bär den bästa “klädsel” möjligt.

“Ja, men alla deras bröst är täckta, mina är här ute i fullständig vy av alla!” Jen tar bort hennes armar att blotta sina bröst till Crystal för att bevisa sin poäng.

“Så, du älskar att köra topless och du vann. Uppenbarligen fungerade.” Crystal når över att tweaka Jens våt bröstvårta.

“Inte i regnet ändå.” Jen pekar mot hennes blöta bröst som droppande vatten överallt.

Jen vänder på huvudet och ser tävlingen tjänstemän gå upp. Hon får ett styng av rädsla på baksidan av hennes rygg när hon tänker på vad de kanske vill att hon ska göra i sitt nuvarande skick.

“Jen, Grattis till att vinna loppet. Du imponerade verkligen en massa människor. Vår sponsor skulle vilja göra en intervju med dig för deras tidning och ställa några frågor.” De officiella pekar på ett tält med ett skrivbord i det och en kamera vänd mot den.

“Kan jag sätta på en topp för intervjun?” Jen lägger händerna över hennes bröstvårtor.

“Tyvärr inte. De insisterade på att du kommer som du är. Var inte orolig att de inte kommer att visa något du inte vill ha dem.” Han lägger armen om Jen som han guidar henne mot tältet där de vill genomföra intervjun.

“Yeah right, har jag hört förut.” Jen rullar hennes ögon.

De går in i tältet. I centrum finns det en tabell med en kamera framför den. Jen sätter sig, men gör inga försök att täcka hennes bröst. Mannen vid skrivbordet fokuserar kameran på Jen. Trots hennes lust att motsatsen Jen sitter upprätt så att man kan få en bra vinkel på hennes ansikte, hon bara hoppas att de är mindre liberala med resten av hennes kropp. Då intervjun börjar.

“Vad heter du?” Mannen frågar henne.

“Mitt namn är Jen.”

“Jen … vad?” Mannen ber henne att utarbeta.

“Um Jag vill inte avslöja det här.” Jen ryckningar fingrarna i nervositet.

“Vilket namn vill du att vi ska använda i tidningarna?” Han zoomar in på hennes ansikte.

“Um .. jag antar att du kan hänvisa till mig som … Topless Jen.” Jen ser ner på hennes bröst med hennes spirande bröstvårtor och tänker på hur lämpligt det namnet är.

“Och exakt hur kom du med det namnet?” Killarna frågar i en neutral ton som han omöjligen kan gissa varför hon skulle använda det namnet.

“Jag har alltid hatat bär skjortor flesta av mitt liv, särskilt när killarna kan ta deras bort när de vill och vi tjejer få plockas på när vi försöker göra det. Antingen blir förlöjligad för det eller märkt som slampor. Jag vill för att kunna visa folk att det är en normal frisk sak att göra. Plus att jag tycker att jag ser ganska varm utan min topp. ” Jen ler och sätter sig upp stolt så att kameran kan få en bra vinkel på hennes överkropp. Djupt inne hon är ett virrvarr av nerver.

“Du verkligen verkar inte ha några problem att göra det här.” Han säger det försöker dölja sin upphetsning.

“Vad gjorde du vill komma in i loppet?” Mannen pekar på Jen trofé.

“Förutom att gå ut så här överallt min andra passion är igång. Jag gör det varje dag och jag har alltid velat tävla i en organiserad tävling. Ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle få möjlighet att göra det topless ändå.” Jen rycker på axlarna som om hon hade ingen aning om att hon skulle hamna topless idag.

“Hur kom du in i loppet topless?” Han ser på hennes ivriga att ta reda på den kittlande historien om hur hon hamnade topless.

“Jag fick höra att jag inte kunde bära min skjorta i loppet och eftersom jag inte hade en annan jag beslutat att göra det topless.” Jen bestämde sig för att utelämna den delen om det är den tävlandes skjorta.

“Det var mycket modigt av dig. Det fick oss verkligen massor av publicitet.” Han pekar på alla människor utanför fönstret, inklusive många framstående människor i staden. Efter att ha nämnt att han sedan går vidare till en annan please.

“Hur känns det att besegra Katie i loppet? Hon är tidigare oöverträffad.”

“Det kändes bra att slå henne och sätta det snobb i hennes ställe.” Jen ler veta Katie är någonstans utanför känner olycklig.

“Känner du kör loppet topless hjälpte dig att vinna?”

“Ja, jag kände mig mer tillfreds och fritt utan onödiga kläder som är i vägen för hur min kropp rör sig.” Jen vrider hennes överkropp och armar runt visar hur lätt det är att röra sig utan något i vägen.

“Vi är glada att höra det. Jag hoppas att du njuta av din vinst och du bör se fram emot att ha en sektion i nästa månads magasin och en bild på omslaget. Grattis Jen, hoppas jag att du har en god natt.” Mannen skakar på handen och avslutar intervjun.

Jen och Crystal gå ut ur tältet efter intervjun med sponsorerna. Crystal lägger armen om Jen axel när de går till bilen.

“Du gjorde ett bra jobb i det tjej. Jag kan inte vänta att se dig på TV i kväll.” Crystal ler mot Jen.

“Jag hoppas att de inte visar för mycket av mina bröst.” Jen hittar på blygsamhet genom att täcka hennes bröstvårtor.

“Du borde vara stolt över dem. De hjälpte dig att vinna loppet.” Crystal leenden tittar Jen agera som hon skäms när hon vet Jen njuter varje minut hon kan vara topless och har hennes bröst fria.

“Jag antar det, betyder inte att jag vill att alla ska se dem på TV.” Jen ser sig omkring som om hon är orolig att någon kommer att se henne.

“Var inte orolig tjej, du kommer att bli bra.” Crystal ler och tar Jen hand från hennes bröst lämnar dem avtäckt igen.

Jen stannar när de kommer till Crystal bil. Crystal öppnar bagageluckan och drar ut en plastpåse. Jen rullar hennes ögon när hon ser vad som kommer.

“Hey girl, dina shorts är fortfarande fuktig från att springa. Jag tänker inte låta förstöra min klädsel. Ta av dem och lägg dem i påsen.” Crystal håller upp påsen.

“Du gör alltid det till mig. Du måste ha en sak för att se mig naken.” Jen ser sig omkring för att se om någon tittar på och hon snabbt drar sina shorts ner och steg ur dem. Hon räcker den lilla plagg till Crystal, hennes enda klädesplagg och hon kastar dem i påsen och kastar dem i bagageluckan. Crystal stänger dörren och låser den.

“Du vet Ifall du får några idéer.” Crystal blinkar åt Jen och går sakta över till förarsidan dörren. Jen lägger snabbt en hand mellan hennes ben för att täcka hennes känsliga bitar och vaggar över bakom bilen. Hon tittar över på Crystal när hon tar sin tid att få nycklarna ur fickan.

“Skynda dig, jag är naken här ute!” Jen håller titta runt för att se om någon är i närheten. Hon håller framför henne mot bilen så att ingen kan se hennes bröst och fitta, men om någon kom med skulle de få en bra bild av hennes smala rygg och fast rumpa.

“Ha tålamod eller sjuk lämna dig här så här för att gå hem.” Crystal säger sarkastiskt, väl medvetna Jen skulle aldrig låta henne göra det. Även om hon gillar tanken på att göra det en dag bara för att skärpa upp henne.

Det tar bara några minuter, men Crystal finner slutligen hennes nycklar och fumlar runt som hon försöker låsa upp hennes dörr. Precis som hon gör vissa människor komma gående in på parkeringen. Jen ser ut och ser dem komma. Hon försöker huka sig bakom bilen. De är fortfarande för långt bort för att se något, men det kommer inte att vara länge.

“C’mon Crystal, jag behöver för att komma in. Jag kan inte låta dem se mig så här.” Jen sveper en arm runt hennes bröst och stannar huk så att hennes ljumske täcks av hennes slanka ben och ingen kan se hennes fitta. Precis när de blir tillräckligt nära för att kunna se något Crystal låser upp dörren och snabbt dyker Jens dörren öppen så kan hon hoppa in i bilen och stänga dörren precis som folk gå av. Jen lutar ner i sätet så att de inte kan se att hon är naken, på sin höjd att de kanske märker att hon inte har en topp på men efter det som hände i dag är hon inte så orolig för det.

